»Kupci vse bolj prepoznavajo, da se za sijočo fasado skriva resno zanemarjanje socialnih pravic in vrednot, ki so bile ključne za Mercatorjev uspeh v preteklosti.«
»Mi smo prepričani, da že imajo kupca, kupnina pa lahko ostane skrivnost.«
»Mislim pa, da bo še vedno velika večina kupcev kupovala v fizičnih trgovinah, pri čemer bodo naše priročne sosedske trgovine igrale pomembno vlogo.«
»Mercator opaža stabilno organsko rast, pri čemer nam bo za doseganje poslovnih ciljev pomagal tudi nakup in povezovanje z Engrotušem. Prepričan sem, da je povezovanje v interesu vseh, od zaposlenih, kupcev do slovenskih dobaviteljev v celotni verigi.«
»V petek in danes je v vrsti Mercatorjevih trgovin prišlo do nedopustnega pritiska nekaterih kupcev na zaposlene v trgovini, do groženj in celo do fizičnega nasilja. To je popolnoma nesprejemljivo, zato pozivamo vse kupce k upoštevanju osnovnih pravil vedenja in navodil za omejevanje širjenja okužbe s koronavirusom.«
»Ves naš komercialni vidik strategije, vlaganje v priročne sosedske trgovine, vlaganje v cene, zagotavljanje konkurenčnosti, vse to je prispevalo k dobremu odzivu kupcev, ki prepoznavajo našo prednost in to se pozna na rasti prihodkov.«
»Ocenjujemo torej, da naši kupci z uveljavljenjem kuponov, popustov in drugih ugodnosti nimajo težav. Enako velja tudi za starejše kupce, ki običajno uporabijo fizično pika kartico in na ta način lahko uveljavljajo vse veljavne kupone in popuste, tudi tiste ob četrtkih, ko veljajo posebni popusti za upokojence.«
»Prodajalca sta izpolnila svoje pogodbene zaveze ter pravočasno izpolnila potrebne odložne pogoje za zaključek transakcije, kupec pa kljub temu ni uspel pridobiti odobritve transakcije s strani pristojnega varuha konkurence, zaradi česar je namesto enostranskega podaljšanja roka prodajalce obvestil o odstopu od pogodbe.«
»Mercator je s prenosom na Fortenovo postal del največje trgovske mreže v regiji, ki bo tudi vnaprej delovala v interesu zaposlenih, dobaviteljev in kupcev. Smele cilje, ki smo si jih zastavili, bomo dosegali z izmenjavo najboljših praks, z uspešnim prilagajanjem hitrim spremembam na trgih ter z vlaganjem v prodajno mrežo in strokovni razvoj naših zaposlenih.«
»Mercator je pravzaprav v teh desetih letih doživel že marsikaj in znotraj tega se pravzaprav nič ni bistveno spremenilo.«
»Naš primarni cilj je zagotoviti dovolj široko ponudbo v Sloveniji pridelanih in predelanih izdelkov. Na področju sadja in zelenjave z drugih trgov nabavljamo samo v času, ko v Sloveniji ni sezone za določene pridelke ali v primeru, da na domačem trgu ni dovolj velikih količin.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju